listan igen.

Dag 13: En bild på mig som reflekterar min personlighet.
Dag 14: 5 saker jag hatar, 5 saker jag älskar
Dag 15: En tid jag saknar.
Dag 16: Någonting jag är beroende utav.
Dag 17: Mitt favoritplagg.
Dag 18: Bloggar jag läser.
Dag 19: Bästa tiden på året.
Dag 20: Sammanfattning utav den senaste månaden
dag 13.
shit vilken gammal bild. typ 2 år gammal eller nåt?! men jag och ellinor skulle ta en random bild, men började asgarva jämt när kameran tog kort.
lagom charmigt !
dag 15.
hatar.
jag HATAR äckliga spindlar.
jag hatar chokladpudding , (hata o hata, kan äta men de är inte gott mer än nån sked...)
jag hatar lukten/smaken av vinäger. har ni testat vinägerchipsen? usch...
jag hatar falska personer,usch, vidrigt.
men det jag hatar MEST just nu på året , är nog vinterkräksjukan. asså fyfan va äckligt :C
älskar.
jag älskar mina underbara vänner <3
jag älskar mina hästar<3
jag älskar magtröjor!
jag älskar min filidutt<3
jag.älskar.min.bror.tommy <3
Dag 16.
det saknar jag.
mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0